Gemeente Halderberge
Voor het tweede jaar op rij ondersteunt InterConcept de gemeente Halderberge met extra capaciteit op locatie. Een van onze collega's is werkzaam als Casemanager Wabo waarbij hij gelijk door het team opgenomen is en volledig hierin meedraait. Een mooie interim samenwerking.



Ervaring vanuit de gemeente Halderberge
Als manager ben ik verantwoordelijk voor een zo efficiënt mogelijke inzet van personeel. Sinds 2019 werken wij samen met InterConcept en hebben we een interim collega ingezet als Casemanager Wabo. Mede gelet op de onzekerheid qua inzet van het personeel in relatie tot de in werking treding van de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen, leek het ons verstandig om op interimbasis een nieuwe collega aan te trekken. De manier van invulling geven aan deze functie bevalt ons en past prima binnen onze manier van werken. We proberen altijd de juiste balans te vinden en zo efficiënt mogelijk om te gaan met onze middelen, op locatie of digitaal. Mocht je nieuwsgierig zijn naar het inzetten van interim personeel, zou ik je willen adviseren om gewoon de stap te durven wagen en vanaf het begin een collega te beschouwen als vast personeel. Dit werkt het beste van twee kanten. Er worden kwalitatief hoogwaardige collega’s aangeboden!
Nancy Damen | Teammanager Klantzaken
Gemeente Halderberge
Meer weten?
Wil je meer weten over onze projecten?
Nieuwsgierig geworden naar dit project en heb je hier vragen over? Of ben je nieuwsgierig geworden hoe InterConcept jou zou kunnen ontzorgen? Ik vertel je er graag meer over!

- Whatsapp of bellen: +31624917520
- Mailen: martin@intergarantgroep.nl